Centrum pomocy

Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci w każdym momencie Twojej podróży.

powrót

Odpowiedzi na większość pytań dotyczących lotu liniami
Enter Air dostępne są centrum pomocy

Centrum pomocy

Szczegółowe informacje dotyczące m.in bagażu i usług dodatkowych dostępne są w OWP

OWP

Uprzejmie informujemy, że reklamacje są przyjmowane w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.

Reklamacje

Komisja Europejska uruchomiła platformę internetową ułatwiającą pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami, która dostępna jest pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr. Enter Air nie zobowiązał się do uczestniczenia w systemie pozasądowego rozwiązywania sporów za pośrednictwem platformy i zachowuje prawo odmowy wzięcia udziału w takim postępowaniu.

Większość wykonywanych przez nas rejsów to rejsy czarterowe – z pytaniami dotyczącymi spraw pasażerskich prosimy zgłaszać się do czarterującego, czyli biura, w którym kupili Państwo wycieczkę.

Dane kontaktowe

Enter Air Sp. z o.o.

ul. Komitetu Obrony Robotników 74
02-146 Warszawa, Polska
e-mail: enterair@enterair.pl

Numer KRS: 0000339408
Numer NIP: PL7010206959

Inspektor ochrony danych:
Ilona Machajska-Glińska
daneosobowe@enterair.pl

W sprawie godzin odlotów i przylotów prosimy o kontakt z biurem podróży, w którym kupili Państwo wycieczkę.

Nowa edycja katalogu
sprzedaży pokładowej

Zobacz więcej

Magazyn Pokładowy - Sprawdź nasze pokładowe MENU

Zobacz więcej