Twój zakres obowiązków
- Pozyskiwanie dokumentów związanych z kwalifikacjami pracowników
- Współpraca z działem HR w kwestiach umów personelu i rozliczeń czasu pracy
- Weryfikacja formalnych kwalifikacji i kompetencji personelu
- Nadzór nad ważnością upoważnień, szkoleń, przepustek lotniskowych oraz dodatkowych uprawnień
- Prowadzenie dokumentacji oraz rejestru pracowników
- Organizacja szkoleń personelu
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Dobra znajomość Pakietu MS Office
- Zaangażowanie i rzetelność w wywiązywaniu się z powierzonych zadań
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność i asertywność
- Dokładność w pracy z dokumentami
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Przyjazną i koleżeńską atmosferę pracy
- Dostęp do opieki medycznej, karty MultiSport i ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
- Bilety pracownicze