W Enter Air Services stale się rozwijamy i szukamy nowych rozwiązań, dlatego też jesteśmy ciekawi Twoich pomysłów i kreatywności, co można jeszcze zmienić i poprawić, z jakich systemów skorzystać, aby nasza praca przyniosła oczekiwane efekty.
Twój zakres obowiązków
- Współpraca z zagranicznymi dostawcami narzędzi i materiałów
- Tworzenie, kontrolowanie i opisywanie Purchase Orderów
- Ewidencja faktur oraz kontrola ich obiegu
- Kontrola i koordynacja transportów drogowych
- Przeprowadzanie odpraw celnych oraz znajomość aktualnych regulacji prawnych w tym zakresie
- Prowadzenie gospodarki narzędziowej, w tym organizacja i nadzór nad przeprowadzaniem terminowej obsługi metrologicznej i technicznej narzędzi i wyposażenia oraz archiwizacja zapisów z tej obsługi
- Zapewnienie niezbędnych części, materiałów i sprzętu do zaplanowanej obsługi technicznej w koordynacji z obszarem planowania produkcji
- Współpraca w ramach organizacji obsługi technicznej Part 145 z organizacją Part M operatora samolotu
- Analiza zapotrzebowania na części, materiały i narzędzia
Nasze wymagania
- Wykształcenie średnie (preferowane techniczne)
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy w trybie zmianowym
- Znajomość języka angielskiego (ze wskazaniem terminologii technicznej – lotniczej) w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym komunikację z zagranicznymi dostawcami
- Prawo jazdy kat. B
- Ważny paszport
- Umiejętność pracy w zespole i odporność na stres
- Punktualność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Gotowość do poszukiwania nieszablonowych rozwiązań
Mile widziane
- Preferowane doświadczenie w logistyce materiałowej, prowadzeniu zagadnień gospodarki magazynowej i międzynarodowej spedycji towarów
- Uprawnienia UDT do obsługi wózka widłowego
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Przyjazną i koleżeńską atmosferę pracy
- Dostęp do opieki medycznej, karty MultiSport i ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
- Bilety pracownicze