Twój zakres obowiązków
- Rozpatrywanie reklamacji pasażerów
- Rejestrowanie zgłoszeń w bazie reklamacyjnej
- Dbałość o terminowość obsługi reklamacji
- Redagowanie formalnych pism i Odpowiedzi na nadesłane reklamacje
- Współpraca z innymi działami firmy, klientami zewnętrznymi oraz rzecznikami konsumentów w zakresie reklamacji
- Archiwizacja dokumentów
Nasze wymagania
- Wykształcenie średnie lub w trakcie studiów
- Dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na pracę z dokumentacją w tym języku
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Cierpliwość i wytrwałość w wykonywaniu powtarzalnych zadań
- Umiejętność redagowania formalnych pism
- Samodzielność, zaangażowanie i rzetelność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Mile widziane znajomość zagadnień z prawa lotniczego, w tym Rozporządzenia (WE) 261/2004, Konwencji Montrealskiej, praw konsumenta oraz specyfiki branży lotniczej oraz znajomość podstawowych zagadnień z zakresu prawa cywilnego i postępowania cywilnego
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Przyjazną i koleżeńską atmosferę pracy
- Dostęp do opieki medycznej, karty MultiSport i ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
- Bilety pracownicze