Młodszy Specjalista ds. Reklamacji

powrót
2024-08-09

Twój zakres obowiązków

  • Rozpatrywanie reklamacji pasażerów
  • Rejestrowanie zgłoszeń w bazie reklamacyjnej
  • Dbałość o terminowość obsługi reklamacji
  • Redagowanie formalnych pism i Odpowiedzi na nadesłane reklamacje
  • Współpraca z innymi działami firmy, klientami zewnętrznymi oraz rzecznikami konsumentów w zakresie reklamacji
  • Archiwizacja dokumentów

Nasze wymagania

  • Wykształcenie średnie lub w trakcie studiów
  • Dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na pracę z dokumentacją w tym języku
  • Bardzo dobra znajomość MS Office
  • Cierpliwość i wytrwałość w wykonywaniu powtarzalnych zadań
  • Umiejętność redagowania formalnych pism
  • Samodzielność, zaangażowanie i rzetelność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziane znajomość zagadnień z prawa lotniczego, w tym Rozporządzenia (WE) 261/2004, Konwencji Montrealskiej, praw konsumenta oraz specyfiki branży lotniczej oraz znajomość podstawowych zagadnień z zakresu prawa cywilnego i postępowania cywilnego

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Przyjazną i koleżeńską atmosferę pracy
  • Dostęp do opieki medycznej, karty MultiSport i ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
  • Bilety pracownicze

Nowa edycja katalogu
sprzedaży pokładowej

Zobacz więcej

Magazyn Pokładowy - Sprawdź nasze pokładowe MENU

Zobacz więcej