Udział w tworzeniu i realizacji polityki BHP w organizacji, w tym opracowywanie i aktualizowanie wewnętrznych regulaminów oraz instrukcji.
Przeprowadzanie regularnych audytów i kontroli stanowisk pracy w zakresie przestrzegania przepisów BHP.
Bieżące monitorowanie warunków pracy oraz identyfikowanie zagrożeń zawodowych.
Prowadzenie postępowań powypadkowych oraz wdrażanie działań korygujących.
Prowadzenie wymaganych rejestrów, w tym dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych.
Udział w opracowywaniu planów rozwoju zakładu z uwzględnieniem aspektów BHP.
Opracowywanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego oraz proponowanie najlepszych rozwiązań w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa pracowników.
Organizowanie i prowadzenie wymaganych szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe kierunkowe (bezpieczeństwo i higiena pracy lub pokrewne).
Minimum 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
Dobra znajomość przepisów prawa pracy w zakresie BHP, w tym przepisów dotyczących ochrony zdrowia, ochrony środowiska oraz ergonomii.
Umiejętność przeprowadzania analiz ryzyka zawodowego, tworzenia dokumentacji BHP oraz przygotowywania raportów i analiz.
Dobra organizacja pracy, samodzielność oraz odpowiedzialność.
Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office.
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
Przyjazną i koleżeńską atmosferę pracy
Dostęp do opieki medycznej, karty MultiSport i ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach