Specjalista ds. BHP

powrót
2025-04-08

Twój zakres obowiązków

  • Udział w tworzeniu i realizacji polityki BHP w organizacji, w tym opracowywanie i aktualizowanie wewnętrznych regulaminów oraz instrukcji.
  • Przeprowadzanie regularnych audytów i kontroli stanowisk pracy w zakresie przestrzegania przepisów BHP.
  • Bieżące monitorowanie warunków pracy oraz identyfikowanie zagrożeń zawodowych.
  • Prowadzenie postępowań powypadkowych oraz wdrażanie działań korygujących.
  • Prowadzenie wymaganych rejestrów, w tym dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych.
  • Udział w opracowywaniu planów rozwoju zakładu z uwzględnieniem aspektów BHP.
  • Opracowywanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego oraz proponowanie najlepszych rozwiązań w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa pracowników.
  • Organizowanie i prowadzenie wymaganych szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (bezpieczeństwo i higiena pracy lub pokrewne).
  • Minimum 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Dobra znajomość przepisów prawa pracy w zakresie BHP, w tym przepisów dotyczących ochrony zdrowia, ochrony środowiska oraz ergonomii.
  • Umiejętność przeprowadzania analiz ryzyka zawodowego, tworzenia dokumentacji BHP oraz przygotowywania raportów i analiz.
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność oraz odpowiedzialność.
  • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Przyjazną i koleżeńską atmosferę pracy
  • Dostęp do opieki medycznej, karty MultiSport i ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
  • Bilety pracownicze

Nowa edycja katalogu
sprzedaży pokładowej

Zobacz więcej

Magazyn Pokładowy - Sprawdź nasze pokładowe MENU

Zobacz więcej