Twój zakres obowiązków
- Współudział w kształtowaniu polityki firmy w zakresie efektywnego i jakościowego dokonywania zakupu usług i dóbr
- Sporządzanie dokumentacji regulującej procesy zakupowe w firmie pełnienie funkcji doradczej dla Zarządu w kwestiach polityki zakupowej firmy, w szczególności na etapie podsumowania
- Otrzymanych ofert i ich oceny
- Monitorowanie i usprawnianie procesu
- Zakupowego w firmie m.in. poprzez kontrolę kosztów i wydatków
- Prowadzenie Rejestru Postępowań zakupowych monitorowanie bieżących potrzeb zakupowych oraz w przypadku ich wystąpienia zlecanie działania innym Działom firmy
- Weryfikowanie aktualnych i potencjalnych dostawców pod kątem rzetelności, dotychczasowej działalności oraz ryzyka wizerunkowego
Nasze wymagania
- Co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Doskonałe umiejętności prowadzenia negocjacji handlowych i analizy rynku
- Znajomość procesów zakupowych i logistycznych (mile widziane doświadczenie w branży lotniczej)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, pozwalająca na swobodną komunikację biznesową
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne pozwalające na nawiązywanie relacji biznesowych z dostawcami
- Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Przyjazną i koleżeńską atmosferę pracy
- Dostęp do opieki medycznej, karty MultiSport i ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
- Bilety pracownicze